16.12.05

Pressupostos

11.05. Comença una altra sesió de les reunions de pressupostos de vendes. Avui donen sesió continua: dos rotllos de pel.lícula al preu d’un. I quines pel.lícules! Parlen de tecnologies, d’empreses que són malalts moribunds, d’empreses que tenen un virus que costa de curar, d’empreses que actuen com equips de futbol. Com l’Osasuna, m’assabento, que tenia l’objectiu de no baixar a segona i ara és el primer de la lliga. I dic jo, qui lliga la meva soga? Duc massa hores tancada i vull sortir a dinar. 14.05. Comença una discussió sobre pressupostos poc ambiciosos. Mirades de reprobació, comentaris que ofenen. 5 minuts més i comença una acalorada guerra amb 2 trinxeres ben definides. Jo sóc el sac de terra: no dic res pero rebo els impactes. Tortura psicològica. Sento l’arròs que em crida desde la llunyania de la nevera al pis inferior: “on ets?”, crida. 14.35. Hem donat 10 voltes al mateix tema i encara no hem trobat aparcament. 15.06. Mínimament calmats els ànims, s’acaba la reunió. 15.10. Em retrobo amb el meu dinar. Son les 16.00 quan torno al treball. I sé que demà, tornarem a començar.

4 Comments:

At 8:34 p. m., Anonymous Anónimo said...

I jo que em pregunto: en quina banda de les trinxeres estic?

Jag känna mig som om jag hade gått in genom ett fönster...en la teva vida fora del treball, vull dir.

 
At 11:00 p. m., Blogger [eva] said...

Et deixo escollir... o un sac com jo o trinxera amiga :). Vi ses i mórgon!

 
At 5:09 p. m., Anonymous Anónimo said...

Collons Eva!!! k el primer de la lliga es el BARÇA!!
mira k no saber aixo...l´Osasuna (gran equip del nord) era colider, pero segon, i ara ja nomes segon...
mmmmmmm...

 
At 11:16 a. m., Blogger jeffreyabbot said...

Boníssim, he entrat perquè porto un dia avorrit... penso, hòstia, a veure com era el blog quan va començar..

I em trobo amb aquest post que em retrotrau a 4 anys enrera, a les trinxeres.

Impressionant.

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker