31.1.06

"De com no tindré treball quan torni" et al.

De com no tindré treball quan torni

Ahir, mentres mentejava (mirava el meu correu de menta), vaig veure un email d’una noia de la ex-feina de Barcelona. Bé, més aviat diria que no era un email sino un virus carregat de noticies, algunes dolentes, altres pèsimes, sobre Mast Storage (www.maststorage.com, amb una mica de sort, la web encara funcionarà). Han fet fora una altra persona i li han donat un mes a una altra perquè busqui una altra feina. Sembla que la cosa va malement… Infojobs, espera’m al setembre que vinc!

La caseta del Jerry sense el Tom

O del ratolinet que m’havia de donar la llauna. No, no hi ha ratonins pel que sembla a la casa, pero es veu que a la cuina (notese que la meva habitacio és al costat) n’hi ha hagut. I com que a mi el Tom encara, pero el Jerry em fa por, he decidit tapar tot foradet, forat o foradàs que pugui haver a l’habitacio per evitar una possible incursio de l’animalo en qüestio. A cada estada a l’estranger cal que tingui amics no desitjats a la meva habitacio?? La propera vegada, si nem aumentant de tamany, que tindré, bisontes ? mamuts ? Una barreja dels dos ? La convivència pour le moment ça va: ahir vaig acabar de veure a tots, pero portarà més temps arribar-los a conèixer. La cuina és massa petita per 9 persones. Hi ha un noi que és de Sant Andreu, i un altra és d’un poble a 3 km de Bullas, el poble d’on ve mon pare. Tinc familiars que tenen el mateix cognom que ell. Ell mon és un mocador, i el meu, per sort, no està encara massa brut. Per cert, la setmana que ve com a molt tard, haure de tornar a fer la bugada.


eXTReMe Tracker