20.1.06

De copes i freaks... el món n'està ple

...un gotet amb una mica de ron (poquet). Coca cola. 8 persones de diferents llocs reunides un dissabte a la nit en un alberg. He rebut 5 trucades i diversos missatges d'un eurodissea amb el que vam parlar la setmana passada. S'ha autoinvitat a dinar... Potser per la meva tendència incontrolable a enamorar freaks, resulta que li agrado. Si primer va ser en Julve i després el sr. carmona alias "em trenco totxos a la panxa", ara li toca el torn a aquest noi. Es francès. La veritat és que diu coses maques de mi; això em suposa un esforç: de vegades l'oida perd la pràctica, i no sap reconèixer segons quins tipus de sons. Llàstima...
Em queda una setmana no arriba aquí. Ho trobaré a faltar però també tinc ganes de veure què hi ha a Liège i com serà la meva vida allà, compartint amb 8 persones, entre les que estaran en Juan, l'Anna i en Paulo.
Eo falho portugues... Carmanjova... Buonna Sera...


eXTReMe Tracker