16.1.06

Dimanche 15 et lundi 16-01-2006

Dimanche, 15-01-06
Avui pensava en el contrasentit de la paraula “valent”. Es pot tenir valentia i anar a poc a poc? Suposo que sí, que un cargol també té drets. Mentres escric aquest esborrany, el nostre xef valencià, en Juan, ens cuina un lluç congelat a la salsa verda. Verda estic també amb el meu francès: una lacra d’accent espanyol em persegueix. Avui feia sol per 2n dia consecutiu i, per cel·lebrar-ho o no, hem anat a una exposició d’Asterix. Jo de petita llegia Tintin. Ara busquem la paraula “vaisselle” al diccionari amb l’Anna, la noia de Suïssa. Treballarà fent decorats per l’Opera de Liège. És tota una artista, ja la coneixereu. Em sorprèn que tots ens portem tan bé. Encara que… per què em sorprèn? Tinc ganes de fer un café amb vosaltres i ensenyar-vos les fotos. Ahir vam sortir de festa amb els eurodissees de fa més temps. Abans d’ahir també. Demà s’imposarà la llei del silenci: ens hem proposat de parlar només en francès entre nosaltres. Miro al sostre i veig un home taronja amb un porc blau que li surt de la panxa. No són al·lucinacions…També tenim cames i braços que surten de les parets. Espero que sigui només art i no restes d’antic becaris…
Lundi, 16-01-06
Nois havia d'escriure aixo. Avui hem anat a rentar la roba, tots en grup per no ser menys. I claro, doncs no hi havia secadores per tots. I espera, espera, espera... i llavors vaig jo, que soc molt espavilada i poso 5 euros a una màquina perquè m'agafes 0.50 que valia la secadora, i sense voler he apretat el 1 i la rentadora nº1, amb un preu de 3 euros... ha començat a funcionar sense roba ni res... jajajaja. Gairebé em dona un atac de veure com netejo i ventilo de ràpid 3 euros!!!I res, dp tb hem tenyit algunes cosetes (meves no, encara sort) i hem escursat d'altres... aiiiii... es que no sens pot treure de casa!!!

2 Comments:

At 12:33 p. m., Anonymous Anónimo said...

Holaaaaa. Per fi he pogut entrar al blog! Jo, com que sóc tontet, doncs va i esborro el mail que em vas enviar per recordar-me la direcció. I se'm va tornar a oblidar. En fi, que després de provar múltiples combinacions de noms (nosequedir, notincniidea, nosequefer, nosequecollonsfotoaquí...)la vaig encertar i he pogut llegir ja tots els comentaris. Només un dubte m'inquieta; és normal això de les cames i braços i porcs que surten de la panxa dels homes a la paret del sostre? Aquests belgues són molt raros... Haurem de venir per comprovar-ho...

Un petó.
Gerard

PD: Mira que llegir Tintín i no Astèrix...

 
At 8:00 p. m., Blogger [eva] said...

Gerard, home, que jo ja de ben petita era rareta... :DDD

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker