22.1.06

Llegir El Perfum

Llegir la seva olor, el seu color. De vegades, amb la unio de varies paraules apareix poesia. De vegades, per por a quedar com una fifi, cursi, o unafificursi, fa vergonya reconeixer-ho. M'es igual.
Vivim en un barri completament arab, amb cartells arabs, botigues arabs, teclats arabs i arabs. Al costat de l'alberg hi ha un petit carrer on sempre que passo, els cotxes van marxa enrera. No es broma.
"France et Espagne, ca ne vas pas", ha dit l'Anna fa una estona. Aixo sembla: el freak frances de l'altre dia sens ha enganxat. Avui volia parlar-me de l'amour...encara sort que l'han disuadit. Oh la la...
Ahir vaig tornar a veure "Tu y yo y todos los demas", subtitolada en frances i holandes. Els hi va agradar; com a nosaltres. Despres vam anar a sopar a un lloc de cuina tipica d'aqui: Carbonnade Flammante. Estava molt bo.
Ara mateix m'agradaria veure el Sr de los Anillos i les seves ninfes. Dijous anire a Liege a veure l'empresa on treballare. Tambe visitare la casa. Estic contenta d'haver-me decidit a marxar. Veig totes les coses que puc fer i aprendre aqui, i tota la gent que estic coneixent i que segur que coneixereu. Pero Barcelona sembla tan maca en comparacio a Brussel.les...


eXTReMe Tracker