23.1.06

ParlaMent o MentParlant

Avui he anat al Parlament. M'he congelat. No se si per por a una bomba camuflada, en han fet deixar tots els objectes sospitosos penjats a l'entrada. Potser m'haurien d'haver penjat a mi tb... junt amb les bufandes, els abric i les motxiles plenes de paperassa escolar.

Us adjunto algunes fotos més de la meva estada a Brussel·les que ja s'acaba. No sabeu quin pal em fa venir en cotxe fins aquí...

L'Anna (Açores) i l'obsessió belga dels musclos



Paulo (Açores) i Lasha (Geòrgia)


L'Anna (Suïssa) fent unes fotos, junt a la Mihaela (Romania)

5 Comments:

At 10:29 p. m., Blogger jeffreyabbot said...

Anims! què són dos mil kilòmetres més o menys?

I si vols riure una estona, ja saps: entra al meu blog, veuràs que de frikis el món n'és ple.

 
At 11:03 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ostia tia, quina por que fa el musclu!!! jo no m'hi hagués ficat dins.

FESTA SORPRESA PERQUE ARRIBA L'EVA! Què et sembla el títol de la festa sorpresa que t'estem preparant? Homeee! Ara ja t'ho he dit i se suposava que era sorpresa ;)

Com sàviament diu.. un tio de la peli Asterix i Cleopatra: "Esta tumba será vuestra tumba"... no té res a veure però era una escena de la patètica pel·lícula que ens va fer molta gràcia.

Si si, ja corto el rollo

 
At 4:58 p. m., Anonymous Anónimo said...

Parlament? Algú ha dit Parlament? Jo se moltes coses de Parlaments! Teniu alguna pregunta sobre Parlaments? Responc, responc de Parlaments, respooonc, respoooonuuarrrghhhllll!!!!!!!


En fi, era una broma (-_-')

Jo m'apunta a la "suposada" festa sorpresa. Uyyy, quina sorpresaaa...

 
At 6:57 p. m., Anonymous Anónimo said...

uooooo una festa sorpresa que no és sorpresa! És, simplement, perfecte perquè no t'has de trencar el cap ideant grans estratègies per enganyar a la persona homenatjada, ni has de fer veure que no recordes que és una dia especial per ella, ni ella ha de fer una gran cara de sopresa o d'espant quan descobreix que li han preparat una festa...

 
At 6:57 p. m., Anonymous Anónimo said...

x cert, era jo qui escrivia aquesta última xorrada, el vicenç

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker