25.1.06

Penúltim dia a Brussel·les

M'he enamorat d'una frase d'un llibre que tot junt acabo de començar: "Maruja (...), con su abriguito a cuadros y su pobre paraguas, deliciosamente emputecida". Juan Marsé, Últimas tardes con Teresa.
No puc deixar de pensar que l'avui s'esgota, com el got de vi de 1.50 de l'Aldi. I la meva estança a Brussel·les. Com es poden fer tants lligams en tant poc temps?
Avui he parlat i m'han parlat d'hivernacles estiuencs, cementiris a dos, vacances a set, jardins tortuosos a Londres...
Ahir vaig veure un cotxe de policia que topava amb un altre que no havia sentit la sirena. Al parar-se per fer els papers, el detingut, que estava assentat a la part del darrera del cotxe, va obrir la porta i va marxar carrer amunt. No el van enxampar...
Demà vaig a visitar l'empresa i la casa on viuré. Estic tan cansada que pestanyejo pesadament, pausadament, adormiladament... la meva ment ja no està aquí. Acabo de fer la maleta. Divendres farem tots un cafetó junts. Tinc ganes de fer-vos un petonet.

3 Comments:

At 9:37 a. m., Anonymous Anónimo said...

emputecida.. caram caram!

ei que ja vas cap a liege i tindràs correu a la feina oi? corre que ens hem d'escriure molt!

 
At 12:42 p. m., Anonymous Anónimo said...

Bé, una altra cosa a afegir a les coses típiques de Brusel·les. Després de lo dels porcs sortint de les panxes, els braços i cames penjats del sostres i els l'obessió pels musclos gegants... ara tenim els detinguts que s'escapen dels cotxes de policia! Quina alegria, no?

Friso per saber com serà Liege...

 
At 7:46 p. m., Anonymous Anónimo said...

Algú li hauria de dir a la Montserrat Tura que anés a Brusel·les a posar ordre...

Per cert cafetò demà? No pas, demà farem una gran festassa, valgui la redundància, per celebrar que per unes hores ets a BCN...

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker