9.2.06

Mercredi 08-02-2006

Ahir un camio cisterna va volcar a l’autopista direccio Liège. La retencio era de 7km, aixi que vaig marxar per la nacional que, com hagues dit en 007, era una carretera «saturada pero no aturada». Un cop a casa (inserir un soroll de porta tancant-se), vam anar a sopar un kevab. Seguint amb el nostre proces catatonic, vam tornar al Pot au Lait on vaig descobrir un cap de cèrvol blau, un transformer amb complexe de sant, un àngel amb banyes il.luminades i una petxina de la Sirenita: em fascina la seva decoracio. Més detalls sobre la meva jefa: s’ha aprimat vint-i-set quilos en un any i mig i canvia cada setmana de marca d’aigua. No entenc perquè Josep Maria es nom de noi i Maria Jose de noia. Per cert, aquest cap de setmana anirem a Bruges, Gante i Oostende. Ara mateix neva…Nnnnnn…eva.

2 Comments:

At 8:25 a. m., Anonymous Anónimo said...

Això vol dir que si enlloc de dir-me JM em digués MJ, seria una noia... L'ordre de les coses és molt important !

Què vagi bé aquest viatge i compte amb les escombres ! (...per lo de Bruixes...)
Firma: JM

 
At 5:24 p. m., Anonymous Anónimo said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa... vicenç! (amb filó de veu de ma mare).
Ho sento, no me n'he pogut estar...

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker