3.2.06

Plego a les 15.30h

Finalment he trobat una empresa on el divendres a la tarda no cal treballar, pero podria ser millor: durant la setmana fan hores; amb una mica de sort, jo les evitaré. El cap de setmana es de retrobament amb els eurodissees de Brussel.les que ara estan en un altre poble. Avui anirem a l'Ikea. Què us puc explicar? Doncs qua ahir va ser un dia de llargues converses fins al genoll. Jo em vaig deixar les meves a Barcelona, per por de la pluja pero n'he vist algunes. Confidències. Per cert que el sopar de l'altre dia va estar genial: italià de 9 euros amb lassagna de broccoli i temps per coneixer els collocataires, que semblen haver fet un master un simpatia. Una francesa treballa en una agència de publicitat, una altra en un departament de comunicacio. Ja he fumigat l'habitacio...

2 Comments:

At 7:57 a. m., Blogger d said...

No speaki chinesi

 
At 12:59 p. m., Blogger [eva] said...

I wish i could speak Chinese...

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker