22.3.06

Fotos Londres


2 Comments:

At 7:04 p. m., Anonymous Anónimo said...

Molt xules les fotos... buenu, en la teva linia, de fer les fotos xules, s'enten, així com ben fetes i tal... no perquè les hagis de fer malament o bé, que les podries fer com vulguessis i a mi ja m'estaria bé, tot i que m'agraden les que estan bones... les fotos, les fotos, eh? No altres coses... que, buenu, també.... ostia! Deixem-ho estar, que m'estic liant, joder!!!!

;DD

En fi, que lo més raro és que va sortir el sol, no? Ja està bé, perquè no crec que el vegis gaire allà (aquí) a Liege. Pel que expliques sembla que t'ho estas passant bé amb tota aquesta colla, no? Deu ni do les coses que feu! Jo m'estressaria... o no...
Pel cap de setmana de l'1 de Maig encara hi seràs, oi? A veure si puc pujar a veure't i em portes a fer un cafeolé (cafe au lait). Així jo també faré fotos xules amb la càmera LOMO que m'he autoregalat.
Un petó i ens veiem aviat!
Gerard

 
At 8:06 a. m., Blogger [eva] said...

Hola Gerard!
Les fotos bones jejeje...ejem.
Ja li vaig dir al Vi que el cap de setmana de l'1 em va perfecte que vingueu. Igual us podria aconseguir matalàs i tot. Pero reserveu!!!!! Quan em direu alguna cosa segura?
Un peto(al)nàs

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker