11.5.06

Matí d’emails…

-----Message d'origine-----
(…) Ara, quan venia cap a la feina amb un autobús on 1 formiga no hauria trobat lloc on posar-se, he pensat en tu perquè mentre intentava robar un bri d’oxigen per respirar entre tanta olor matinal he vist un hyundai getz circulant per Passeig de Gràcia sense les portes forçades, això sí i m’ha recordat la nostra aventura per Andalucía….

-----Message d'origine-----
(…) Perdona, no he pogut escriuret abans... pero dema ens veiem!!

-----Message d'origine-----
(…) Tantot...bisous....bisous....tantot.....bisous

-----Message d'origine-----
(…) I tu m'expliques (…) si has fet més plans per l'estiu i el futur en general... i coses! totes les coses que vulguis.

-----Message d'origine-----
(…) M'aburreixo. Miro la hora. Em fa pal estar a internet.

-----Message d'origine-----
(…) A un company de feina li ha tocat un i/v (per a dos persones) Madrid-New York en un concurs. Com que ell no hi vol anar ( ! ) els posa a la venta a un preu inferior a la oferta més barata que trobéssiu.

-----Message d'origine-----
(…) La Marina ja em va dir ahir... "ostres, imagina't que tu te'n vas a Lisboa i l'Eva a Madrid..."

-----Message d'origine-----
(…) Ahir vam brindar una mica amb la gina per "LO QUE TENGA QUE SER SERÁ"

I jo responc. I menjo mentres parlen de maquines per fer fonaments. Fa sol. Encara sento les seves veus quan surto i passejo. Agafo una dent de lleó… de les que no mosseguen. Bufo una mica, nomes una mica, i es desfà a l’aire… Es agradable sentir que fa calor… Miro el rellotge. Encara tinc 10 minuts per tornar caminant, i penso que se’m fa estrany haver arribat a Blegny, treballar en un parc industrial perdut, passejar al migdia i bufar una flor, i ser una mica feliç.

2 Comments:

At 11:37 p. m., Anonymous Anónimo said...

holaaaaaa! q mona fent un recull dels mails que tenviem... mmm tic a caseta, ara ja és caseta, fent un mojito bastant carregat i ja vaig una mica taja! mmm tem mirant big fish, espero no arribar al afinal pq sino plorare com una mala cosa... suposos q dspres nirem al fntastico i farem una m ica de divendres...
bueeeno, finalment venim a bèlgica a veure l'eva i farem 1 festa a leva pel seu aniversari a la belga, o sigui, amb mojitos i caipirnhas, eva ves preparant la llima...

 
At 7:53 a. m., Blogger [eva] said...

Mmmmm... ja ho haviem pensat ja aixo d'una soirée mojito-caipi... :-*

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker