22.5.06

Pays d'Herve

Com si d’un fet anunciat es tractes, divendres vam anar a veure «Volver», d’en Pedro Almodóvar. I sí, torno, però no encara. Massa cansats per sortir de marxa, vaig a dormir i sommio amb lasagnas i rollitos primavera que em fan riure molt, moolt. Quan em desperto, preparo la motxila i a les 11.30 sortim de cap de setmana: excursió eurodyssée. Visitem el Pays d’Herve, una regió bucòlica i pastoril, a pocs quilòmetres de Liège. La Wallonia està a l’època del monzó, així que no vam poder anar en bici (millor idea hauria estat una canoa), ni fer activitats a l’exterior, i amb prou feines fer una barbacoa sota un cobert, amb un fred propi del mes de febrer. Sopar de germanor, coneixem més eurodyssés: els que viuran amb nosaltres, els que no, els que ja marxen… i els que encara no. El cantant d’un grup de la zona, Gasoline, ens canta cançons: de radiohead, de nirvana, d’ell mateix. No em trobo bé: són les 11 i marxo a dormir. L’endemà al matí, les piles recarregades, esmorzem i marxem cap a la Maison de Tourisme d’Herve. Veiem un video, degustem una única copa de sidra, degusten formatge. Dinem i s’acaba l’activitat amb una subhasta del menjar sobrant. Ben carregats, fem una parada a l’abadia de Val-Dieu abans d’arribar a casa. Migdiada i relax. Ell estudia anglès, jo els angles del sostre… abans de dormir. A les 6 del matí un ocell s’aclara la gola. A les 7.15 sona el despertador. A les 8 i 10, tanco la porta... i començo una setmana de només 3 jours.

5 Comments:

At 11:23 p. m., Anonymous Anónimo said...

buuuuf, doncs aqui un sol i una calor i uns aires condicionats unes xancles, al finde clar, pq entre setmana donde digo pendiente digo corbata, donde digo bamba digo mocasín, donde digo tejanos digo pinzas y donde digo camiseta de tirantes digo camisa azul... ai aquestes feines...

be, no qda res per venir a liege...

 
At 11:23 p. m., Anonymous Anónimo said...

buuuuf, doncs aqui un sol i una calor i uns aires condicionats unes xancles, al finde clar, pq entre setmana donde digo pendiente digo corbata, donde digo bamba digo mocasín, donde digo tejanos digo pinzas y donde digo camiseta de tirantes digo camisa azul... ai aquestes feines...

be, no qda res per venir a liege...

 
At 12:19 p. m., Anonymous Anónimo said...

Jo pagaria el que fos (sempre que no passi de 5 euros) per veure les pintes del Vi quan va a treballar... i du camisa azul? ai ai ai...

I sí, no queda re per venir a Liege...

Ja sento el pler de la xocolata belga al meu paladar. Una bona tassa de xocolata calenta al "Pot au lait"...

 
At 3:48 p. m., Blogger [eva] said...

Ai que ja us tinc aqui!!! Ai que b ens ho passarem, i les xocolates que prendrem, i LA MALETA amb la que retornareu :PP
Un muas gegantí!

 
At 1:38 p. m., Anonymous Anónimo said...

Ei! Jo encara no sé si podré venir o no el finde del 10, estic esperant que el guillemon parli amb el seu ex-padrastre que viu a Bruseles i és escriptor!!
Cada dia li recordo pero es fa de rogar...

Ah, per cert, "Volver", quin rollo!!

En canvi "El código Da Vinci", molt guay, i aixo que ha tingut males crítiques...

Petoooons!!

Laura

 

Publicar un comentario

<< Home


eXTReMe Tracker