14.6.06

«Vous avez un bel accent»

L’aire condicionat del cotxe no funcionava des de feia un mes. L’estiu, sobrevingut sense avisar, sense gairebé donar temps d’adaptar-se, fa pujar els termòmetres fins els 30 graus. Conduir fins aquest matí era sinònim de tortura: sauna involuntària, soroll de l’autopista, vent calent… Avui he anat al mecànic. Només veure la matrícula he sentit que deien «la de l’aire condicionat». No falla, el meu accent sempre ben present, m’acompanya arreu : quan truco per telèfon, quan demano un gelat, quan pregunto, quan canto (sí, de vegades canto), quan m’exclamo. «Mierda!» dic al saber que hi ha un cable tallat. Ell riu i treballa. 1 hora després de deixar el cotxe, es fotocopia els meus papers. Intentarà que Daewoo Bèlgica pagui la reparació. Aquí el model té 4 anys de garantia. No és el procediment habitual, m’explica, mais… «vous avez un très bel accent».


eXTReMe Tracker